СМИ о нас

Модны кірмаш сабраў каля 1000 наведвальнікаў (фота)

У мінскім кафэ Loft ладзіўся калядны кірмаш дызайнерскай вопраткі і аксэсуараў Central Fashion Market. Мерапрыемства здзівіла неардынарным спалучэннем хатняй вопраткі для сну з валёнкамі ў адным з паказаў калекцый.

Наведнікаў было болей, чым разлічвалі арганізатары, але ніхто не наракаў – людзі арганізавана прасоўваліся па залі кафэ. Найбольшую ўвагу прыцягвала незвычайнае – гальштукі-матылькі, стыльная дзіцячая вопратка, смешныя цацкі, крэатыўныя гадзіннікі.

Па ўсім было бачна, што наведнікі рыхтуюцца да святаў: людзі набывалі аксэсуары сабе і знаёмым, бралі адразу па некалькі асобнікаў падобных брошак-кветачак, цікавіліся цацкамі, мерылі ўпрыгожванні. Акрамя таго, заля кафэ Loft стала своеасаблівай бізнэс-прасторай, дзе нярэдка можна было пачуць, як бізнэсоўцы смежных галін дамаўляліся аб супрацоўніцтве з дызайнерамі. Іншыя прасілі візітоўкі, каб зрабіць замову на персаналізаваную рэч па памеры.

У межах Central Fashion Market адбылося два паказы. Сваю калецыю «Рэтра» прадставіла дызайнер Алена Ліванюк.

Брэнд Ka.vu і дызайнер Лора Паўлава спалучылі неспалучальнае – хатняю вопратку для сну з валёнкамі. Зрэшты, пытанне наконт несумяшчальнасці – спрэчнае.

Муж Лоры Паўлавай распавёў пра валёнкі, якія ўпрыгожвае дэкаратар:

– Гэта, напэўна, забытае старое, а любы fashion-рух мае падобную да спіралі форму развіцця. У той жа час, усяму нададзены новы вобраз, новы камфорт. Новая тэхналогія вытворчасці зрабіла гэты прадукт зручным для нашэння. Да таго ж валёнкі выглядаюць вельмі прэзентабельна.

Па словах мужа Паўлавай, валёнкі можна апранаць нават без шкарпэтак, таксама гэтым спосабам можна пазбавіцца ад хваробаў за адзін вечар. Прынамсі, па яго словах, так рабілі ў старажытныя часы.

Па словах арганізатараў, сабралася крыху болей за тысячу чалавек, у той час як чакалася ўдвая меней. Насамрэч, працаўнік гардэроба ледзь паспяваў спраўляўцца са сваёй працай, а жывы натоўп часам прымушаў рухацца толькі наперад.

Гальштукі-матылькі былі прадстаўлены толькі ў адной «кропцы», а таксама прыцягвалі сваёй яскравасцю. Ідэя заняцца дызайнам незвычайнага ў наш час элемента вопраткі нарадзілася выпадкова:

– Аднойчы мой напарнік Дзіма захацеў апрануць гальштук-матылёк, ал пасля доўгіх пошукаў у звычайных і інтэрнэт-крамах Мінска так нічога і не знайшоў. Таму мы вырашылі гэтым займацца. Спадабалася нам, спадабалася сябрам, і такі занятак вырас да памеру маленькага бізнэсу, – распавяла дызайнер брэнду Baboon.

Па яе словах, на дадзены момант асаблівай канкурэнцыі брэнд не адчувае.

На дызайнерскім калядным кірмашы аўтарскія гадзіннікі каштавалі 60 долараў, акуратныя скураныя торбачкі – 170 даляраў, штаны ад 50 да 100 долараў, восеньскія вясёленькія мужчынскія курткі каля 500 тысяч. Ваўняную сукенку можна было набыць за 170 у.а, а ўсё тыя ж валёнкі, у залежнасці ад мадэлі, прадаваліся па 150–200 долараў.

Дызайнер дзіцячага брэнду Sardinaba.by прызналася, што гэты сегмент рынку не з’яўляецца запатрабаваным у Беларусі, а калі яна шукае вопратку для сына, увесь час сутыкаецца з адсутнасцю выбара.

– Вырашыла займацца такім малым бізнэсам, калі нарадзіла сына. На беларускім рынку дзіцячая вопратка або дорагая, або непрыгожая. Асабліва чамусьці не любяць хлопчыкаў, – падзялілася дызайнер.

Автор Аліна Таранік www.gazetaby.com

Central Fashion Market: дызайн поўнага цыкла

Мінскія моднікі і модніцы сабраліся на ўжо традыцыйны Central Fashion Market, які прайшоў 11 снежня ў кавярні LOFT.

Напярэдадні навагодніх святаў гэтае мерапрыемства асабліва актуальнае, бо тут можна не толькі падабраць сабе новы ўбор ад маладых беларускіх дызайнераў, але і выбраць арыгінальныя і цікавыя падарункі для родных і сваякоў.

У трэцім маркеце дызайнерскага адзення і аксесуараў (першы прайшоў летам) узялі ўдзел каля пяцідзесяці экспанентаў. Тут былі прадстаўленыя мадэлі дызайнерскага дуэта PaRus, My happy dress, Вольгі Кардаш, Наталлі Цуран, Вольгі Кучарэнка, Людмілы Лабковай, дызайнераў аксесуараў Настассі Сабінай, Killtoday, Vita Gordievska, by Ava і шмат іншых.

Мінскім модніцам была дадзеная магчымасць набыць уборы ад дызайнера Таццяны Марыніч, якія яшчэ не былі ў продажы, хоць і ўваходзілі ў калекцыі «Шахматы» і «Нірвана». Не абышлі ўвагай сукенкі і блузы (французскі натуральны шоўк) з леташняй калекцыі «Райскі сад» Андрэя Варашкевіча і некаторыя рэчы, якія яшчэ толькі будуць прадстаўленыя ў яго восеньска-зімовай калекцыі (яе вылучае спалучэнне найтанчэйшых карункаў з ваўнянымі тканінамі).

Мадэльеры Валерыя і Настасся Аксёнавы прапанавалі сукенкі-паліто-трансформеры, якія прадугледжваюць свабодны крой і з дапамогай скураных рамянёў прытальваюцца і мадэлююцца ў адпаведнасці з уласным густам.

«Я ўяўляю сябе гаспадыняй нейкага старажытнага салона, дзе ёсць усякія дзіўныя штукі, антыкварыят, вінтаж. З матэрыялаў вельмі люблю пер’е, косці, мех, пры гэтым імкнуся знаходзіць старыя рэчы, напрыклад, пацеркі, каб у кожнай рэчы была свая гісторыя. Калі трэба каротка ахарактарызаваць маю пакупніцу, то гэта дзяўчына, якой падабаецца вінтаж, шматслойнасць у адзенні, і змешванне стыляў», — расказала аб сваім «Салоне монстраў» дызайнер Маргарыта Сянькова.

Як звычайна ў LOFT, атмасфера была цудоўная: магчымасць выпіць кубачак смачнай кавы, пасядзець спакойна ўбаку і паназіраць, што адбываецца, не сапсавала нават тое, што месца ўдзельнікам відавочна не хапала.

Дызайнерам аксесуараў (сумак, клатчаў, кашалькоў, біжутэрыі (з разнастайных матэрыялаў: ад пер’я і пуху да камянёў і металу), упрыгожанняў з лямцу і натуральнага шоўку), мяккіх цацак, паштовак было крыху прасцей, а прадстаўнікам брэндаў, якія прапаноўвалі модную вопратку, даводзілася працаваць у вельмі складаных умовах. Той колькасці прымерачных, пра якую паклапаціліся арганізатары, відавочна не хапала, а жадаючых прымераць убор, які спадабаўся, было хоць адбаўляй.

Дадаткова ўшчыльняцца даводзілася падчас дэманстрацыі калекцый, калі трэба было арганізаваць калідор праз усю залу (ад прымерачных да сцэны). Наведнікі пазнаёміліся з калекцыяй Алены Лебанюк, характэрнымі рысамі якой можна назваць яркія колеры, вытанчаныя сілуэты і тканіны, што струменяць. Наступнай была прэзентацыя калекцыі хатняга дызайнерскага адзення для сну і адпачынку ад Ka.Vu — такой цёплай, мяккай і ўтульнай, што любая зіма не страшная!

Як кажуць арганізатары, «Central Fashion Market — праект, які, з аднаго боку, падтрымлівае і развівае маладых беларускіх дызайнераў, а з другога — упэўнена даказвае патэнцыйным пакупнікам, што дызайнерскае адзенне — гэта прыгожа, якасна, разнастайна і, нарэшце, даступна».

Мяркуйце самі: упрыгожанне можна было набыць за 45 тысяч, «цёпленькія» гальштукі-матылькі — ад 30 да 120, бранзалеты з натуральных камянёў — 100, са скуры — 90, шматколерны шалік, які можна выкарыстоўваць як цюрбан, — 350 тысяч, бранзалет з латуневай сеткі з кальцом — 50 даляраў, невялікія аўтарскія шалікі, выкананыя ў тэхніцы «мона-лямец», ад Аляксандры Гірас — 300 тысяч, жаночае паўсядзённае адзенне з трыкатажу ад Юліі Ачыновіч — ад 200 да 650, а цёплыя тунікі — у межах 300 тысяч, выдатныя дызайнерскія сумкі з натуральных матэрыялаў ад Макса Міронава — за 60-70 даляраў (дарэчы, да канца дня з усіх прадстаўленых мадэляў Макса заставалася толькі дзве рэчы, крызіс, аднак!). Цікава, а ці можна купіць у любой краме сукенку-футляр за 480 тысяч? А на Central Fashion Market гэта было цалкам магчыма!

+ фота http://budzma.org/ Зарына Кандрацьева

Праграма «TUT-Бава» на Tut.by-ТВ

У апошнія два гады ў Беларусі пачала нараджацца модная індустрыя праз тое, што для збліжэння дызайнераў вопраткі і аксэсуараў са спажыўцамі было зроблена надзвычай шмат. Аднак мода ў Беларусі для інвестараў сфера непрыцягальная, і гэта адна з прычынаў адсутнасці ў нас модных дамоў. Пры тым прадпрыемствы лёгкай прамысловасці ўсё часцей шукаюць сабе маладых ды крэатыўных дызайнераў, і гэта дае надзею на з’яўленне цікавай стыльнай прыгожай вопраткі ў нашых крамах.

Пра гэта ў чарговым выпуску праграмы «TUT-Бава» распавялі Ганна Цэмкала, арганізатарка Central Fashion Market, і маладая дызайнерка, якая робіць аксэсуары пад брэндам KILLTODAY, Мілана Хасіневіч.

http://news.tut.by/tv/263625.html

Рождественский Central Fashion Market. Итоги

В прошедшее воскресенье Central Fashion Market собрал всех модников столицы в кафе LOFT, чтобы познакомить их с работами более, чем 50-ти белорусских дизайнеров одежды и аксессуаров. По приблизительным подсчетам пришло около 1500 посетителей – это в два раза больше, чем было на осеннем маркете, что, безусловно, доказывает огромный интерес к формату и тематике мероприятия.

Несмотря на то, что в некоторые моменты количество людей, казалось, превышало возможности помещения, Central Fashion Market сохранил атмосферу праздника, приятной суматохи и удовольствия от удачных покупок. На маркет приходили всей семьей, было много детей, для которых также нашлась оригинальная одежда и душевные игрушки.

Настоящими украшениями маркета стали два мини-показа – дизайнерской одежды для сна и отдыха бренда KAVU и аксессуаров Алены Левонюк. В показах были задействованы белорусские модели Анастасия Рудковская, Екатерина Антонова, а также дети из модельной школы La Dolce Vita.

Мария Дубинина, дизайнер одежды замечает: «По моим наблюдениям на третьем маркете появились новые категории покупателей: представители шоу и фешн-бизнеса, ведущие ТВ, гости из ближнего зарубежья, руководители швейных фирм».

Действительно, среди гостей маркета были телеведущие Анна Бонд, Люся Лущик, известный белорусский модельер Иван Айплатов, стилист Александр Киринюк и другие. Заявленный в анонсах стилист маркета Ольга Боброва активно помогала всем желающим выбирать наиболее гармоничные наряды. А прошедшая дегустация напитка Eve в буквальном смысле пришлась по вкусу как посетителям, так и дизайнерам-участникам.

Следующий Central Fashion Market состоится в конце февраля и будет еще более масштабным, насыщенным и праздничным. Следите за новостями, до новой встречи!

Публикации партнеров:
http://afisha.open.by/news/17945
http://concert.by/2011/12/itogi-rozhdestvenskogo-central-fashion-market/
http://mens.by/style/fashion/1917-central-fashion-market
http://www.diva.by/news/focus/8521.html
http://www.minchanka.by/news/central_fashion_market_itogi.html
http://www.relax.by/1429428/
http://www.yogalife.com.ua/articles/beauty/877

Журнал КУ: Супер, маркет

Организатор Central Fashion Market Анна Цемкало рассказала журналу КУ о преимуществах локальных дизайнеров и назвала 10 подарков, которые можно приобрести для близких на CFM.

11 декабря в Loft-cafe пройдет Central Fashion Market – однодневный рынок дизайнерской одежды. Праздник для любителей интересной одежды и аксессуаров от белорусских дизайнеров состоится в Loft уже третий раз.

Анна Цемкало:

«Я уверена, что ближайшее будущее – именно за локальными, небольшими брендами и дизайнерской одеждой. По качеству эта одежда не уступает, а местами значительно лучше той, что предлагают международные сетевые ритейлеры. Дизайн такой одежды – актуальный, необычный, значительно лучше подчеркивающий индивидуальность человека хотя бы за счет небольших тиражей, продуманности конструкции, разнообразия материалов. Конечно, полностью обеспечить потребительский спрос дизайнеры не в состоянии из-за слабой производственной базы и других трудностей. Но все впереди. Пример Скандинавии в этом смысле очень вдохновляет.

Я не думаю, что главная цель белорусских дизайнеров –засветиться в Москве, Киеве и так далее: разовое участие в модных мероприятиях или несколько вещей в шоу-румах не даст им моментальной популярности на рынке, где уже существует большая конкуренция и задействованы большие бюджеты. Да и чтобы стать настоящим экспортным брендом, нужен серьезный опыт производства и финансовая поддержка.
Внутренний рынок нуждается в наших дизайнерах значительно больше, чем внешний. Когда я замечаю на маркете, с какой радостью посетители принимают работы дизайнеров, я четко вижу перспективу дальнейшего развития тут, в Беларуси.

Распространенное утверждение «дизайнерская одежда – это дико дорого» для Беларуси совсем не актуально. Пока что опыт показывает: вещи на маркете стоят столько же, сколько в магазинах».

http://kyky.org/mag/fashion/cfm

Журнал Yoga+Life: Central Fashion Market

Много лет любители моды ждали, пока в Беларуси появятся однодневные маркеты (проще говоря, «рынки») дизайнерской одежды. Идея лежала на поверхности, но реализовалась она только летом 2011 года, когда в минском LOFT кафе прошел первый маркет дизайнерской одежды «Yes, it’s hot!». Летний и последующий осенний маркеты были под стать названию: по-настоящему жаркими, позитивными, продуктивными и востребованными. Праздничный рождественский маркет под обновленным названием — Central Fashion Market (Центральный модный маркет) — пройдет уже совсем скоро 11 декабря на прежнем месте, в кафе LOFT.

Организатор Central Fashion Market Анна Цемкало называет себя не автором проекта, а лишь инициатором, ведь подобные ярмарки — новшество только для нашей страны, а в Западной Европе и в Москве проводятся уже давно. Но как бы там ни было, Анна создала настоящий ажиотаж среди модников и модниц и дала возможность белорусским дизайнерам не только показать свои работы, но и начать их успешно продавать.

На предстоящем 11 декабря Central Fashion Market мы сможем познакомиться с работами более 50-ти белорусских дизайнеров одежды и аксессуаров, включая дизайнерский дуэт PaRus, My Happy Dress, участников последней белорусской недели моды — Ольгу Кучеренко, Наташу Цуран, Людмилу Лабкову, дизайнеров аксессуаров Анастасию Сабину, EZcase, Алену Левнюк и др.

Анна Цемкало: «Маркеты дизайнерской одежды и аксессуаров существенно отличаются от ярмарок классического хенд-мейда — в первую очередь тем, что мы стараемся приглашать к участию дизайнеров, в работах которых очевидно сильное творческое начало. Каждый дизайнерский продукт единственный в своем роде, содержит идею, творчество, вызывает эмоции. Вещи не похожи друг на друга и уж тем более отличны от массового магазинного товара. Люди сильно устали от обезличенных вещей массового производства, которые непонятно кто делает в теплой азиатской стране. А тут — приходишь на маркет и видишь человека, который своими руками пошил вам это пальто. Это же замечательно!».

Поскольку товар уникален, то ожидать широкой размерной линейки понравившихся платьев не стоит. Но это не беда. Большинство из участников ярмарки не только придумывают модели, но и сами их изготавливают, поэтому если уж очень хочется, можно познакомиться с дизайнером, который сделает такое же платьице только для вас. Как ни крути, а приятно.

Еще радостней от того, что цены не вызывают шока и испорченного настроения. Летом стоимость товаров на ярмарке не превышала 100 у.е. в эквиваленте — но в основном цены колебались от 5 до 70 у.е. Правда в этот раз таких гарантий дать нельзя — холодная зимняя пора все-таки требует больших затрат на изготовление утепленной одежды.

Есть все шансы, что в поисках подарков к Рождеству и Новому году вы проведете на маркете весь день, но бутербродами запасаться не стоит — кофе, чай, коктейли, а также всевозможные вкусные блюда поддержат ваши силы и намерение обрести красивые вещи.

http://www.yogalife.by/

Пресс-релизы и анонсы в СМИ

Наши информационные партнеры и другие прекрасные ресурсы публикуют пресс-релизы о CFM:

http://afisha.tut.by/exhibition.php?eid=781 — Central Fashion Market

http://kyky.org/mag/news/market-2011-11-08  — 11 декабря пройдет рождественский Central Fashion Market!»

http://www.yogalife.by/events/minsk/rozhdestvenskii-central-fashion-market-v-minske — Рождественский Central Fashion Market в Минске

http://sgustok.org/blogs/111211-central-fashion-marke-the-loft — Central Fashion Market @ The Loft

http://bytik.by/novosti-magazinov/8025-news.html — Central Fashion Market

http://www.minchanka.by/news/cemtral_fashion_market.html — 11 декабря пройдет рождественский Central Fashion Market

http://image-prof.com/novosti/rozhdestvenskiy-central-fashion-market — В Минске пройдет рождественский модный маркет

http://iloveminsk.by/events/826/ — Central Fashion Market

http://emall.by/novosti/central-fashion-market.html — 11 декабря пройдет рождественский Central Fashion Market

http://mod.by/2011/11/12/central-fashion-market  — Central Fashion Market

http://www.fashionunited.ru/78-fashion/1271-rozhdestvenskiy-central-fashion-market-v-minske.html — Рождественский Central Fashion Market в Минске

http://mens.by/style/fashion/1874-central-fashion-market — Central Fashion Market

http://concert.by/2011/11/rozhdestvenskij-central-fashion-market-projdyot-v-minske/  — Рождественский Central Fashion Market пройдёт в Минске

http://www.afisha.vteme.by/news/view/58175/

http://afisha.yandex.ru/mnk/events/431734/?date=2011-12-11

http://afisha.zaycev.by/news/view/58175/

http://afisha.open.by/concert/17605

Дизайнерские вещи можно будет купить в Минске у модельеров

В декабре в Минске пройдет третий по счету модный маркет — Central Fashion Market. Рождественский Central Fashion Market — единственный преемник и логическое продолжение двух маркетов Yes its hot!, которые состоялись 9 июля и 8 октября в минском LOFT-кафе и вызвали большой интерес среди посетителей и СМИ.

За новым названием маркета скрывается прежнее содержание — однодневный «рынок» дизайнерской одежды и аксессуаров, проходящий в непринужденной и уютной атмосфере общения с друзьями, и главное — с самими создателями уникальных вещей.

http://news.tut.by/tv/257414.html